søndag den 9. november 2008

Weekend Uge 45

Fredag:
Opvisning i Be-hallen.
Jeg havde en rigtig god opvisning sammen med alle Be-folkene. Der var kommet 3 andre hold, som også skulle opvise, men dem kunne jeg ikke nå at se, pga. jeg skulle til samtale med mine forældre og kontaktlærer. Efter samtalen (20.00), afleverede jeg min DOSO, og fik jeg lov til at tage med hjem.

Lørdag:
Min onkel skulles flyttes igen igen. Han er lige blevet flyttet fra Odense til fredericia sygehus. Det var rigtig dejligt at ham igen. Jeg besøgte ham med min moster om eftermiddagen.
Om aftenen tog tog jeg og min famile + moster så ud at bowle 1½ time, og bagefter tog vi på resturant det var rigtig hyggeligt. Efter den dejlige aften tog min moster og jeg ud for at besøge min onkel endnu engang, og så sov jeg hos hende bagefter.

Søndag:
Under oprettelse.

Ingen kommentarer: